Spring navigationen over og gå direkte til indhold

Hjælp i forbindelse med PTSDReddernes Fagforening har som noget helt nyt indgået samarbejde med Landsforeningen for PTSD-ramte og pårørende.  Som nyt medlem er du automatisk tilmeldt ordningen. Er du allerede medlem, så husk at du gratis kan tilmelde dig ordningen til vores nye samarbejde på bhs@reddernesfagforening.dk med navn og "Ja tak PTSD".

Har du PTSD og har brug for en socialrådgiver? Går du og kæmper med nogle udfordringer – eller har spørgsmål på en kollegas vegne, kan du altid søge svar ved at kontakte Dorte, der er socialrådgiver.

Husk det er gratis. Som nyt medlem er du automatisk tilmeldt ordningen, som "gammelt" medlem skal du selv tilmelde dig. Efter indmeldelse modtager du yderligere info direkte fra PTSD-foreningen.

Har du PTSD og har brug for en krops- og fysioterapeut?

Går du og kæmper med nogle udfordringer – eller har spørgsmål på en kollegas vegne, kan du altid søge svar ved at kontakte Jasmeen, der er krops- og fysioterapeut.

4 ambulancer står på række indenfor i hallen

Har du PTSD eller symptomer og har brug for at tale med en specialpsykolog?

Går du og kæmper med nogle udfordringer – eller har spørgsmål på en kollegas vegne, kan du altid søge svar ved at kontakte Kristine, der er specialpsykolog.

Har du PTSD eller symptomer og har brug for at tale med en jurist?

Går du og kæmper med nogle udfordringer – eller har spørgsmål på en kollegas vegne, kan du altid søge svar ved at kontakte Sandra, der er jurist og selv ramt af PTSD.

Har du PTSD eller symptomer og har brug for at tale med en socialrådgiver?

Går du og kæmper med nogle udfordringer – eller har spørgsmål på en kollegas vegne, kan du altid søge svar ved at kontakte Stine, der er socialrådgiver.

Vores mærkesager

• Fælles brancheoverenskomst
  • Bedre løn- og arbejdsvilkår
  • Mere uddannelse og efteruddannelse

Hvad går dit kontingent til?

Dit kontingent går til en fagforening, der kun arbejder for at forbedre reddernes arbejds- og lønvilkår.

Alle kan få PTSD – men beredskabsfolk er særligt i farezonen

Efter at have ligget alt for længe i en utæt våddragt under en øvelse får tidligere ambulancereder Per Laudrup Jørgensen PTSD. Men han bliver også ramt på sin retfærdighedsfølelse og føler sig lost i systemet. Derfor har han været med til at stifte Landsforeningen for PTSD-ramte og pårørende.

Tilmeld dig nyt samarbejde til kamp mod PTSD

Vi har indgået samarbejde med Landsforeningen for PTSD-ramte og pårørende.  Husk at tilmelde dig til bhs@reddernesfagforening.dk med navn og "Ja tak PTSD".

Vi betaler autorisation

Reddernes Fagforening er til for sine medlemmer, og derfor tilbyder vi at betale gebyret for autorisationer.

Kompetencefond

Når du melder dig ind i Reddernes Fagforening, vil du kunne ansøge vores kompetencefond én gang om året og få det gebyr, som du har betalt til 3F, refunderet.

Sommerhus ved Bro Strand - deadline 15.02.2024

Som medlem kan du leje vores sommerhus i Brenderup på Fyn. Sommerhuset ligger 300 meter fra stranden. Huset er i to planer og har plads til seks personer. Husk der er deadline for booking d. 15. februar 2024.

Øvrige medlemsfordele

Som medlem af Reddernes Fagforening har vi indgået samarbejder, der også udløser andre medlemsfordele.

Tre måneders gratis fagforening

Med dit medlemskab får du ikke alene A-kasse, forsikring og faglig hjælp i faglige sager. Du støtter også Reddernes Fagforenings arbejde for bedre vilkår for de danske ambulance- og ST-reddere.

De første tre måneder er gratis.